segmen : Saya Seorang Silent Reader. Tapi Saya Suka Baca Blog Awak



segmen from : bicara mak dara. sila klik untuk join okay =)

Yep, saya seorang silent reader. Saya jarang nak tinggal tapak kaki kat mana mana belog. Kadang kadang follow pon tak tinggal apa apa footprint. hehe.

Okay, no belog yang saya suka baca :






Saje suka suka lawat belog, baca tentang cinta, tentang make up, kadang kadang tentang hidup.
Lama tak join segmen. Thank mak dara, buat segmen ni =)

Sebelum pergi tu, derma la sikit kat kita, klik la  churp churp saye yang gerak gerak kat atas tu =)


7 comments:

  1. tenkiuuuuu sbb sudi join segmen mak dara ni ye... sama lah kita mak dara pun selalu jugak jd silent reader mcm adik.. tp dgn adanya segmen ni dapatle semua pemilik blog diatas tahu yang adik selalu terjah ke blog mereka.. pasti mereka suka dan appreciate ;)

    ReplyDelete
  2. thank mak dara sudi kengkomen...hik3

    ReplyDelete
  3. terima kasih sebab sudi baca blog LIa. :D

    ReplyDelete
  4. singgah sini dari segmen sama, jom ke blog anis pula http://www.anisempoi.com/2012/06/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html

    ReplyDelete
  5. singgah sini dari segmen sama, jom ke blog anis pula http://www.anisempoi.com/2012/06/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html

    ReplyDelete

Leave Cop Jari (,^^)