ombak rindu : nak buat review jugak :

"tuhan tolong lembutkan hati dia,
 untuk terima aku seadanya, 
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu
hidup tanpa dia di sisiku"

salam, haha. finally di sebalik kesibukan bekerja sempat juga saya tengok ombak rindu malam tadik dekat MBO ecomall yang baru siap kat TTDI Shah Alam, hanya 5 minit dari my house.

Overall, saya kasik 3/5 bintang untuk ombak rindu. Bukan apa, actually expectation lagi lagi tinggi. Yelah, saya da baca 3 3 novel dari ombak rindu, cinta tiada akhirnya, lagi satu ape tah tajuk nya.

Watak Mila sepatotnye jahat. Tapi bila tengok filem, rasa kesian kat Mila and rasa better diorang bermadu je coz dua dua baik and setia,

Watak Hariz sepatutnya lebih ego dan tak tunjuk langsung dia sayang Izzah ;)

Dan watak Izzah pula, dia takde sidai baju berkemban luar rumah macam Izzah dalam filem. Dalam rumah pon dia pakai tudung.

But, ombak rindu memang berkali ganda better dari Lagenda Budak Setan.

Well, in fact, dari sudut novel dua dua ni, Hariz dan kasyah memang tersemat dalam hati saya. =D anyway semalam, tak nanges pon tengok cerita ni. Ada husband siap tido lagik sebelah wife dia. hehe.

Lagi satu kanak kanak tak sesuai sangat tengok ombak rindu...Ada adegan ranjang kan ;)

okay, takmo tulis banyak banyak. nak g keje . bubuiii.

2 comments:

Leave Cop Jari (,^^)