: Lama aku tak meroyan kat belog :

Lama aku tak meroyan kat belog ini... Biasa dulu duLu time broken broken ade je benda aku nak meroyan atau lebih tepat lagi, time broken broken banyak inspirasi.. ^^ hhahaa


Biasa la, time tu mula la nak berpuisi, nak mencaras, nak bercerita tak tentu arah..tapi kalau aku selak selak post lama, broken broken pun aku masih lagik berahsia...takde post post carut carut sangat...Aku tengok budak budak sekarang, asal tak puas hati je teros post..asal chenta mati teros upload picta kiss semua. Takmo ye adek adek, nanti susah bila da bertaubat, orang lain korek korek belog anda, mereka buat pula fake profile kat Facebook and what ever...

Sekarang hidup aku agak busy, saja je nak mention..Untuk stalker stalker atau silent reader yang ambil tahu perkembangan hidup aku, aku cadangkan, datang singgah seminggu sekali ke kat belog ini.. ( Bajet femes)...

Okay tadik tertido kol 8pm, now nak sambung tido semula...Aku nak cuba hidupkan jiwa seni kembali..Meh nak try reka kata kata cinta semula. Switch on lagu lagu jiwang jap.

Dalam diam hati kita bersuara
Antara ingin dan tak ingin
Sama sama kita antara mahu dan tidak mahu
Luka semalam, masih terhiris
Kaku keyakinan untuk memulakan

Sejujurnya, aku bisa menyayangi kamu
Namun tertepis oleh kenangan kenangan lalu
Maaf, kerana masih membeku

dapat ini minggu lepas, thank ea awk?

p/s : sayang orang yang sayang diri sendiri, sebab yang sayang diri sendiri je akan bagi yang terbaik kat orang yang dia sayang (,^^)







No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)