Demandnya aku cari bilik sewa

Tengok Harry Porter semalam, 13 Julai 2011, terbaik!


wah, sangat la busy.. Belom masok kerja shif lagi...Kesimpulan, tak cuti raya

Busy jugak carik bilik kosong area area shah Alam. Nak dok bilik sorang sorang, gila demand =D
Bukan lah, memandangkan kerja akan datang dah start shif, better duduk sorang sorang, kesian kalo roomate aku student, tak ke terganggu tido if saya balik pagi buta. 

Bertambah demand lagi, bila dah tak nak duduk seksyen 7. Sebab nak cari area yang dari umah 15 minit je sampai tempat kerja... SEBAB? nak bangun lewat

Kenapa tak cari je umah area tempat kerja?

well, sayang nak tinggal area shah alam...ramai kengkawan dan skandal kat sini....G pun area tempat keje sekarang masih hutan...haha ^^

Lagi demand bila nak bilik yang ada toilet attach, nak rumah ade washing machine, dapor sempena bulan pose aku nak sahur, aircond ( macam bilik sekarang, tapi tak leh demand wohh) 

KENAPA DEMAND SANGAT?

SEBAB aku kene kerja kat sini agak lama...hehe

gambar hiasan untuk penyinggah belog ku


p/s : Allah akan tolong siapa siapa yang berniat baik untuk jadi lebih baik, jadi gunakan peluang yang ada, sebaiknya=)

3 comments:

  1. hihihi..mesti cari yg terbaik kan..

    saya tag x.a.n.a giveaway ni ya..


    http://liailnia.blogspot.com/2011/07/1st-giveaway-hari-raya-by-wati-coklat.html

    kalau nak join silakan juga.. :)

    ReplyDelete
  2. akan jumpa... tapi ambil masa.

    ReplyDelete
  3. ok je tu..utk keselesaan kan hehe

    ReplyDelete

Leave Cop Jari (,^^)