: bicara malam hari :

Hidup, tak selalu ceria
tak selalu indah,
Tak selalu di atas
Tak selalu di bawah


Tak selalu kita sedih
Tak selalu kita insaf
Kadang kadang kita sedih dan insaf
Bila kita gembira, kita lupa


Bila kita rasa sendiri
Kita ingat pada DIA
Bila kita ada teman
Kita lupa janji pada DIA


Godaan sang sunyi
kadangkala berlari dalam hati
Laksana bidadari 
Menglalaikan, biar hanya kata


Dan terkadang aku seakan ingin selalu sendiri
Asal aku akan selalu mengingatiMu


Kerana aku tahu, 
Kadangkala Kau sengaja mengujiku dengan cinta mereka
Untuk itu, aku mohon
Bimbing hati aku selalu
dalam jalanMu =)


                                                                                                                                                      dari hati,
                                                                                                                                      


No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)