: Tipah Tertipu dek Penunggu Istana :

Heya, saya ingat citer penunggu istana tu citer betol betol
rupanya hari ni, berkat kerajinan usaha saya nak carik diorang hidup or tak,
aku jumpa FB Amar, and Mus


Sara Ali, Fira and Yaya masih gagal dikesan


Anyway, jalan cerita Penunggu Istana okay la,
lain dari filem seram yang lain
cumanya memang mati mati saya percaya mereka mati and Amar hilang..
dan dan saya jumpa pulak blog si Mus..cuma 10 follower, campur saya jadilah sebelas..


Hilanglah sudah persoalan tentang filem itu, tapi takpelah, kalau citer tu tipu pun, that day adalah sweet moment dengan Putera Taurus, ahakz =p


Good night 


p/s : hepi besday si Putera Taurus, saya pernah terbaca Capricorn sesuai dengan Taurus, anda kah?



No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)