: memang tak lah :

memang tak leh la jadik BF aku kalau


kecuali kalau handsome macam ini=P




I) kalau pepagi je request RQ1 ke no saya..  ( ingat saya broker saham? ayat mak)


II) tengah kuar makan sedap sedap tiba tiba "awak belanja eh" (amboi? bayar je la sendiri2 )


III) Biar saya antakan awak..temankan awak, tapi tup tap tup tap, aku kene belanja die 3 kali ganda dari minyak keta die..baik kuar dengan kawan kawan =D


" Saya nak beli ipad, yelah jaga standard.." ( Eh, nak beli, beli je la, bagitau buat ape?)


ye, memang sangat la cerewet,


kepada gadis gadis broken di luar sana, 
some tips from me, tukar lagu lagu dalam MP4 itu..masok kan lagu lagu lain yang jarang di dengar =) so that, takde lah asyik teringat kenangan lama (,^^)



No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)