: bayang bayang dan lampu neon :


Malam malam indah, dengan lampu neon, dengan bayang bayang, dengan lampu jalan..Malam ini bayang bayang kami berjumpa dan berjalan jalan lagi, saya suka =)..Oh ya, kami tiada apa apa, cuma kawan mesra....Pertama kali tengok Kuala Lumpur dari bukit ini, sangat cantik...Malaysia tetap indah.. ^^
From Bukit Ampang view
  
bayang bayang tengok pemandangan dari view Bukit Ampang =)


Sebenarnya sudah mengantuk =.=" ...Cuma sebelum tidur, saya mahu ucapkan terima kasih sebab susah susah jemput saya dalam hutan Puncak Alam.. Terima kasih sebab belanja makan di tempat yang cantik...Jamal Abdillah pon ada..haha comel ^^. Terima kasih sebab drive ngantuk ngantuk...Terima kasih sebab tak marah marah...Terima kasih bawak saya pergi tengok lampu lampu...( 1st time).. Lain kali jumpa lagi, nyanyi nyanyi dalam keta..(,^^)

p/s : nanti ajarkan saya bawak keta manual okay, jadi saya boleh tolong drive kalau awak ngantuk lagi..Oh ye, selamat maLam =)










2 comments:

Leave Cop Jari (,^^)