: sesuatu tentang lagu itu :




Malam berlalu dengan pantas, dan hari itu…seperti kebiasaan, di saat dia masih memerlukan =)

“ selamat malam tuan puteri”

“ hahaha, puteri ke?”

“ (= esok kejut saya okey?”

“ sure, tapi janji jangan silent taw, pukul berapa?”

“ hmm, 9 pagi, boleh? Saya ingat nak g bank”

“ okey, g tido taw….nanty susah pulak nak bangun (,^^) “

Dan malam ini, aku (izinkan saya gunakan aku kerana blog hari ini lebih kepada monolog=p ) 

“ Aku berdansa diujung gelisah, Di iringi syahdu lembut lakumu, Namun kau tiada, menuai buah cintaku, Yang ada hanya sekuntum rindu”
“ Malam-malamku bagai malam seribu bintang..yang terbentang di angkasa bila kau disini..Tuk sekedar menemani…untuk melintasi wangi..yang selalu tersaji di satu sisi hati…”

Wah!! Giler jiwang guwa malam ni….okey, tu lagu roman picisan…sekadar menghidupkan mood jiwang=p Dan esok…aku telah me miss call encik itu sebanyak 20 kali, dari pagi hingga petang..and finally  fade up..aha…suddenly on 6pm…one message appear..

“ sorry, baru bangun” ~ dia

“ hesh…da cakapkan gemox..jgn silent” ~ saya

(Okay, penat type message, call je lah sebelum tido)

“ ala, tak dengar ke saya call??” ~ saya

bukan tak dengar…tak silent pon..tapi asal janji dengan awk mesti tak bangun..ngee”

“ kenapa?” ~ saya

“ hmm…mungkin sebab ringtone awk kat hp saya mendayu2 kot…"

“ kenapa, set lagu lain ke?” ~saya

“ hahahaa…aah…”
 
“ errkk….lagu pe?” ~ saya

“ rahsia”

Dengan tujuan memancing…aku tiba2 jadi galak tambah gedik..

“ kalau sayang, bagitawu pat” ~saya

“ hahahaaa (ketawa comel)…ugutkan? Saya bagitaw ke, tak bagitaw ke…saya tetap sayang=)"

“ bagitawu jugak…pelish….” ~ saya

“ jap g saya sms…tapi awk kene tengok you tube..lagu lama..mesti awak tataw”

“ takpe. Jap lagi saya download je” ~ saya

“ okey…selamat malam..Assalamualaikum”

“ wasaLam”

And before sleep, I got your sms..telling me the title of the song….and for sure, memang sangat mendayu2… ^^ are u stiLL remember? So the title is : when u tell me you love me: ;) thank for  the moment (,^^)


No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)