: Lelibet :

^^ haha, gemok watpe? ^^
^^ kOl saya kejap^^

^^okey2^^

2am, suasana agak kelam...mungkin waktu-waktu ini ada yang masih minum kopi, terutamanya bagi yang berada di shah alam..oh, sambungan phone call..

" watpe? " ~ seperti biasa takde topik
" Cube xana tengok bulan, malam ni mengambang,,satu bulan je taw yg ada,,sekarang kite tengah tgok bulan yang sama"

p/s : hamboi, novelis nye ayat!!

" ngee...tanak la kuar, nak tengok dari tingkap bilik jeeee, okey, nampak"
" bulan malam ni untuk awak, selamat malam tuan puteri"

[ as usual, saya senyap sebab malu-malu kucing nak ikan]

" okey, selamat malam xxxxx" 

" Assalamualaikum" 

" Waalaikummussalam"

Tangan kembali gatal menghantar sms

^^ dah2 la tu, masuk la umah, asek tengok bulan je ^^

^^ biarla, nak teman? ^^

^^ nak nak, nak jadi kucing ^^

^^ haha, baik awk jadi LELIBET ^^

Berfikir sebentar..Lelibet? ape tu..err...nak tanye ke taknak..nanti nampak cam bunguk sangat la pulak kan..okey, malu bertanya sesat jalan...
^^ Lelibet tu ape? ^^

^^ Lelibet tu, lelibet la..^^ 

^^ err, camane tu? ^^

^^ yang cantik, kecik2, terbang terbang tu, nanti xxxx tunjuk kat awak=) ^^


hmm, lelibet ke ladybird gemok?? haha (,^^)
anyway, sweet=)

1 comment:

Leave Cop Jari (,^^)