MooD : Lagenda Budak Setan





Inilah barisaN NoveL yanG MEmbuaTkan saya lebih jiwang...LagenDa Budak Setan=)  Pada pendapat saya novel ini sangat menarik, bersama jalan cerita yang berjaya membawa saya ke dunia itu..Bersama prinsip-prinsip anti cinta ketika di sekolah dahulu, novel ini berjaya membuat saya jatuh cinta kepada Kasyah=D

Dulu, saya amat tidak percaya pada cinta, perlukah cinta? mengapa manusia terlalu angau dengan cinta? Dan apabila cinta itu sendiri memanah saya, sekarang saya faham mengapa manusia bahagia dan derita kerana cinta...

" aku tidak pernah berhenti mencintai Ayu" ~ Kasyah

Cinta kaLian pernuh dengan kesetiaan, yanG jarang sekali saya temukan dalam realiti. Cinta Kasyah tidak mengenal lelah, walau Ayu berubah rupa, walau Ayu telah menjadi isteri orang dan walau Ayu hilang ingatan. Mungkinkah saya yang terlalu taksub menilai Kasyah? Namun saya pasti, idea penulisan itu hadir berdasarkan pengalaman realiti hidup...Tiada yang mustahil=)
 
Biarkan cinta itu di sini, di hati...Biarkan rindu itu berlabuh pada insan yang tak pasti..Kerana sunyi itu kadangkala lebih indah dari bersama kamu, tetapi kamu seakan-akan tidak pernah mempunyaiku.

No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Leave Cop Jari (,^^)