Flower Four

Flower Four adalah salah satu kepoyoan kami...ia terdiri daripada Nor Liza, Nor Asiah , Nuraisyah Yusoff dan saya sendiri Xana=)

kami berempat mengenali ketika masing2 di peringkat diploma..UITM Lendu Melaka...

Introducing....yang pakai cermin mata tu adalah Asiah atau lebih dikenali sebagai Ash, yang tembam comel tu Liza,yang kecik tu Esya and saya sendiri...xana...hmm...a lot of memories with them..people say it easy to find a friend but it hard to find a true friend yang akan accept kita seadaanya....n now...saya mengakui mereka adalah sahabat true saya...=)

Selain mereka....Ada lagi kawan yang amat sy sayang...nama nya Hyza...yg rambut cantik tu...heheh...oLder one year than me but lagi tak matang..wakakakakka=p

ok...dalam Flower Four Ash adalah seorang yang garang tetapi penakut kepada cerita2 hantu...jadi kami kene berbisik-bisik kalau nak citer hantu...Liza selalu bertindak sebagai biro makanan juga biro agama..heheh...esya selalu wat saya sedar diri untuk study=p

Dan saya sendiri seorang yang kuat tido=)

di atas adalah gambar kami ketika sem 2 di diploma jika saya tidak salah dan gambar terkini kami berempat akan saya upload kemudian....heheheh...sekarang kami berempat masih belajar di kelas yang sama....degree di Puncak Alam dan saya ingin mengatakan di sini bahawa...no body can replace all of u..muaacckkkhhh~

~ xaNa10 ~

2 comments:

Leave Cop Jari (,^^)